fbpx

Unpacking Artificial Intelligence: Tips for using AI in your business

$25.00

SKU: @6183

Out of stock

Jun 13 | 10-11:00 am PT

Artificial Intelligence (AI) has made its way into all aspects of business, and marketing is no different. When used correctly, it can help you save valuable time and energy. When used incorrectly, you can end up sounding like a robot, perpetuating biases, or putting your sensitive customer data at risk.

If you’d like to harness the power of AI for your business (without losing that human touch), join WeBC and Jennifer Kolbuc on June 13 for a realistic look at the Dos and Don’ts of using AI for marketing.

Jennifer is an experienced digital marketer and social media strategist who has created this informative workshop to cover:

  • How AI is leveling the playing field for small businesses
  • What tools are available, how to find them, and what they cost
  • How to integrate AI tools into your daily workflow to save time
  • AI pitfalls, shortcomings, and blind spots
  • How to use AI for SEO and social media

Join us to gain a better understanding of how you can harness AI for your business and ask your questions of an experienced marketer!

Cost: $25, free for WeBC Loan Clients

Thursday, June 13 | 10am to 11am PT | Webinar

 

Meet the Facilitator

Cathy Burrell, coordinatrice du service à la clientèle de WeBC

Cathy Burrell est une entrepreneuse qui possède plus de 20 ans d’expérience dans la propriété et l’exploitation d’une variété d’entreprises. Elle est titulaire d’un master en éducation de l’université de Calgary, avec une spécialisation dans l’éducation des adultes, l’éducation communautaire et l’enseignement supérieur. Elle a enseigné la culture numérique et la communication à des adultes et a travaillé comme consultante pour des chefs d’entreprise afin de les aider à mieux connaître leur clientèle numérique.

Cathy estime que le COVID a mis en évidence l’importance d’une communication claire, à la fois en ligne et hors ligne. Elle travaille actuellement comme conseillère en services à la clientèle pour WeBC, où elle aide les clients à développer leurs compétences sociales, leur capacité d’écoute et leur esprit critique. D’après son expérience, savoir quand parler et quand écouter est la clé de l’empathie et de la compréhension, et elle aide ses clients à trouver cet équilibre dans leur entreprise.

Meet the Panelists

Jennifer Kolbuc

Jennifer Kolbuc has spent 15 years in social media helping corporate clients and small businesses manage and execute their social media with ease.

From email marketing to getting started with ads, Jennifer’s passion is helping business owners make sense of digital marketing.

Jennifer runs a monthly membership for digital marketing, and focusing her work on
Strategy, Coaching, Speaking and Workshops.

Find out more about her business at mountaintopconsulting.ca or connect with her on Instagram at @socialwithjen

You may also like…